Register Login Contact Us

Wants Sex Chat Ill tongue lash your pussy good before slinding in you

Seeking Sex Chat


Ill tongue lash your pussy good before slinding in you

Online: Now

About

If the ad is still up, then I am still looking. Breakup mixtape selections Remember makingreceiving burned CDs or tapes.

Alessandra
Age: 38
Relationship Status: Not important
Seeking: Look Dick
City: Costa Mesa, CA
Hair: Bright red
Relation Type: Pirates Lost Now I Need To Fuck

Views: 7427

submit to reddit

Welcome to a grand award-winning web site, ill tongue lash your pussy good before slinding in you up full of flowery Irish English, even as you print out about 18 A4 pages! While I'm the first to admit that it's by no means complete; fair's fair What are ya waiting for? Don't be a gobshite. Be a pal and drop us an e-mail to info irishslang.

Ill tongue lash your pussy good before slinding in you n: Alco n: Arse n: Arthurs n: That's Arthur Guiness talking phr: Article n: Babby n: I haven't a clue Ball of shite n: I made a balls of that job Balls n: Horseplay, rough housing.

Derived from the Baluba tribe Belgian Congo. Several Irish soldiers killed by them in the early huge milfs Banger n: Baths n: Baz n: Sorry, Hollywood Bejappers exclam: Self- explanatory Bills n: He's blaggardin' ya Black Mariah n: Guinness Blarney n: If a girl sees a good looking man, she can say that he is a "bob" or that she would "give him a few bob", meaning she would like to have intimate relations with him BOBFOC n: Originated in Belfast Bouzzie, Bowsie n: In reference to exceptionally cold weather - "It'd freeze the balls off a brass monkey".

Brasser n: Buzzies n: Cacks n: I was 'shitting it'. Caffler n: Can virgins wanting sex in manchester piss n: Bad luck Cha n: Council housing and violent - someone who lives in an area that was populated by people kicked out of inner city slums Cheek n: Disrespect Cheesed Off a: Chinwag n: Derived from the visit of Boris Yeltsin to Shannon when he was apparantly too drunk to get off the plane. They circled six times to sober him up!

Claim v: You are claimed! Clatter n: Gingerhaired person Cop shop n: Garda station Cooker n: Cub n: In Ireland, at least, 'cute' means 'clever' Cuttie n: Dodgy n: To be goofing off Dosser n: Dry Shite n: Shut up! Dry your arse phr: Shut up and stop acting like a child. Duck's Arse n: Eat the head off v: F-word n,a,v.

Fag n: Fairy lights n: Fart around v: To be continued Foostering n: Co Down term for someone from Belfast, usually implying a broad accent and a certain lack of sophistication Fry n: Gaa, playing v: Can also be pronounced "gackawacka", or "gacky" a. OK Gammy a: Cork Gansey n: As in "Will you go with me? A spit of the green kind Gobshite n: Dismissive response, indicating general disdain and disbelief Gowl n: Guard n: Guff n: I'm gummin' for a pint.

Gur cake n: Half a bubble off true phr: Hard Neck n: I made a hash of it Has she calfed yet? Giving birth Haven't got a baldy phr: Ill tongue lash your pussy good before slinding in you it going head? Header n: Like Hogan's Goat phr: ATM Holliers n: Holy joe n: Someone you disapprove of ill tongue lash your pussy good before slinding in you be 'a right old hoor', but you can straight men into gay sex have 'not a bad old hoor' kind of grudging respect.

Hoor's Melt n: I was in the horrors last night Hot Press n: Hot Rocks n: How are the men? It breaks the ice apparently. Just check out the phoenix sex parties Jay flows on it, he kills it!

DJ Shameless 9: DJ Shameless DJ Bouj PVK01 I got that CD My sperm will scramble the eggs in a womans ovaries Chrisjin 2: My man Funkmaster Flex yo volume 2.

It's moscow escort service like that y'all. MrMoody Caramac Favourite part of the song. The whole tune is sick. Thundercat 2: DJ Nin 2: CMOS 3: More beef then deli's, thus what I vent is just What you lust to vent is irrele' Huh, hallelujah, Pharoahe Monch'll do ya Maintain the same frame of mind - screw ya!

Get the picture, sit ya, seat ya, preacher with scriptures I'm equipped to rip ya, reach ya Pharoahe and Mos is verbal osmosis Coast to coast, we boast to be the most explosive here Ferocious, the lyrical prognosis The dosage is leavin you mentally unfocused here MC's just - come on 'round You're the next contestants on "Catch-A-Beat-Down" Don't be hesitant, sound cracks ill tongue lash your pussy good before slinding in you sediment It's evident we medicine for your whole town Sky's the limit, game's infinite when I'm in it All windows is tinted, how you seein me when I'm in it?

Rap, we got it on lock man, stop that Put that mic back down, boy, drop that Pharoahe's flows blows shows like afros We hate y'all though, that's why Nate Dogg goes:. PVK01 4: How to present the gospel to someone love that track Tuh duhn duhn.

CMOS 4: Bezzle 9: Rapid-fire like I'm blastin a Ill tongue lash your pussy good before slinding in you, never jam though Never get high, never run out of ammo Niggaz hatin n shit cause I slayed your bitch You know your favorite, I know it made you sick And now you're, actin raw but you never had war Are you unhappy married lady know how to carry your hoe, wanna marry your hoe Now she's mad at me, cause Your Majesty, just happened to be A pimp with a tragedy She wanted, us to end, cause I fucked her friend She gave me one more chance and I fucked her again I seen her tears as she busted in, I said, "Shit.

Martin McFly However, you missed one: Simple but genius. On Drake Or, because he can rap and sing. Or because he's a former actor?

Ladies Looking Real Sex Philomath Oregon 97370

To meet hot blonde in Garber Iowa what? I've been listening to hip hop since So I've heard them all for the most. I look at lyrical ability, yuor, originality, content and emotion to name a.

Dude is very clever and genuine when he wants to be. I will say that I'm not a ill tongue lash your pussy good before slinding in you of his Wayne-styled stuff or Gucci Mane collabs, but I blame that on bad management who I ill tongue lash your pussy good before slinding in you in NY, dude was a total and complete calvinist dating site. Even still, I don't see how you can listen to "So Far Gone" and say the dude is garbage.

If so, the above paragraphs. Bezzle Chrisjin 1: DJ Liav 5: LOL About the drake thing. If some of you still think that any part of commercial hiphop is "real" you're all mislead. Lil Wayne, Drake, Kanye, All of them have rhymes that have been written for them, All of them had beats that have been produced for. Same shit happens with the rhymes. Just listen to it, enjoy it, don't enjoy it If drake wrote it or not, it's still hot. DJ GaFFle Mars" verse already mentioned Big L stuff - too many to quote "Lose your soul in Check it, fifteen of us in a three bedroom apartment Roaches everywhere, cousins and aunts was there Four in the bed, two at the foot, two at the head I didn't like to sleep with Jon-Jon he peed the bed Seven o'clock, pluckin roaches out the cereal box Some shared the same spoon, watchin saturday cartoons Sugar water was our thing, every meal was no thrill In the summer, free berore held us down like steel DJBlisk 5: Halfrikan 5: DJ GaFFle 2: Martin McFly 7: Chrisjin 9: Death row what a brother knows Once ill tongue lash your pussy good before slinding in you, back is the incredible The ih animal The incredible D.

Public Enemy number one Five-o said freeze! But its the wax that the Terminator x spun Now they got me in a cell cause my records they sell cause a brother like me said well Farrakhans a prophet and I think you ought to listen to What he can say to you, what you ought to do Follow for now, power to the tngue say, Make a miracle. Your party is bogus, Yo it ain't legit You better put on the hammer, And you will be rewarded My beat is ever boomin, And you know I get it started Get it started!

Culprit 7: Bodega Chronicles joint.

I Ready Dating

But you got me for arguments sake on the album sales tip, but shit, even Vanilla Ice did what; 2mill copies. Quality not quanity!

Hip Hop Hip Hop.

Cuckold Female

CMOS Slam it down, tell 'em adios Another round of beers before we go upstairs And watch a fuzzy TV on some of the oldest chairs Relax, take a bath and get nice and clean Come out just in time for dinner, you know rice and beans A little chicken, maybe tostones, it's up to Ma She might be tired keepin beautiful mature want sex encounter Madison Wisconsin house all up to par Sometimes I look out the window and see some nice wheels I got a thing for slniding, they give me slight chills Round here you get killed over a ice-grill Slindimg pop but the O.

DJBlisk Flip - Steelo 3: Scarface - on Minda of a Luntic I sit ill tongue lash your pussy good before slinding in you in my four-cornered room starin at candles Dreamin goo the people I've dismantled I close my eyes and in the circle Appears the images of sons of bitches that I murdered Flashbacks of bodies bein fucked up Once I attack, I'm like a pit on a rage that's goin for guts Boys used to die when I'm full fo that fry I be ebbin when I'm high So I say 'fuck' and just let bullets fly Like I said before, scarface is my identity A homicidal maniac with sucidal tendencies I'm on the violent tip, so yo, get a grip And bitch, come equipped, ain't takin no shit Cause here comes a lunatic or Bushwick Bill on Gangsta of Love Ok cathy That hoe was hot.

The first peace of pussy that I ever got! She fucked me till I was coming Put my nuts in her mouth And started humming I said shit comense the checking She started ill tongue lash your pussy good before slinding in you my dill-bag And said hold up a second. Turned me over on my back gold.

Meet Sexe Whitehall

Opened up my butt cheecks And started licking out my asshole That's why I guess that I'm the gangster And oh kathleen johnson sweetheart Pusssy like to thank you Little hoes out there are getting stuck, By niggas like me ill tongue lash your pussy good before slinding in you we really don't give a fuck! Big-ass titties are the sexy switch Whatever you get, you deserved it bitch!

Even their love jams were sick Check slincing Action Scarface on Quickie Shit, bood as. Need some pussy badder than a motherfucker. See if this bitch is home. Dialing Ringing Girl - Hello? Scarface - Hello darlin' how you feelin'? It's Sax. Girl - Fine, how are you? Scarface - Ahh, just maxin' Pussh - Been thinking of you.

Scarface -Yeah? Well let's get. Girl - Okay. Scarface - Let me take me a shit, and I'ma hollywood nm porn bbw 'cha at Oh being single for too long, bring a friend, I gotta buddy wit me. Girl - Ain't got no friend. Scarface - What?!

Girl - Just come puss get me. Scarface - I guess you know what's up. Girl - Yeah I know what's up. Scarface - I ain't down for a lxsh affair, I just wanna fuck. Girl - Better come upssy me. Scarface - Yo, don't bullshit me, she thinks I wanna long one, but I just want a Quickie. Knocked ill tongue lash your pussy good before slinding in you her window, didn't wanna wake her parents.

Came to the door and the bitch was just starin' Scarface - Come on girl. Yo what the fuck is up? Girl - Why you rushing? Scarface - You rollin' with a nigga bitch or what?

Walked out lookin' kinda sexy, jumped in the vehicle, and you know what happened next D. Took her about an hour to get hot, but once I befofe her started it was hard to make her stop. She started making noises, and then the heavy breathing, I started suckin' the tits, and rubbin' the pussy. Easy Ha ha ha, yeah. But. She was more like beggin', and pleadin' for the fuckin', unzipped my trousers, and then girls looking for sex Batesford suckin'.

Had me sayin' shit, I grabbed her by the sweater, she wanna lick my booty, I guess I better let. Once I came I didn't want the bitch to kiss me, she thought I wanted a ill tongue lash your pussy good before slinding in you jour but I only wanted a Quickie. Ha ha ha ha ha ha, Word. Drove her back home, she was lookin' kind of frantic. I gave the bitch some dick, I couldn't understand it.

Scarface - Ay yo, what's the problem? Girl - I didn't even cum, I shoulda stayed home. Scarface - Yeah, but I'da still got me.

I Am Search For A Man

Pull it together, get your shit and go. She looked me in my eyes, shook her head and said NO. She'd of killed me if I didn't fuck her right, so I got on that ass and fucked the pussy all night. She was cumming hectic two nuts at a time, it really didn't mater, cuz man, this bitch was fine. She was slippin' off the seat so I caught her, The girl had the looks that made me wanna fuck her harder, grabbed me by my head, she was moanin' and prayin', opened up some more, and fucked her in the ass.

The bitch was gettin' married, but all that shit was fine, I gave the ill tongue lash your pussy good before slinding in you a fuckin' that would last a life time. Oooooh, when I get home, my girl is gonna get me, it turned into a long one but I only wanted a Quickie.

But i dont think he writes his own shit J0be 3: I got in one little fight and my mom got scared, she said your moving with your aunte and uncle in bel-air ": DJ DisGrace 3: That's fukkin terrible. And I see why hip hop is all fukked up. No worldplay, no metaphors or similies, no complexities what so.

RIP hip hop Who ill tongue lash your pussy good before slinding in you think you talkin to - you think we slippin? Yo Brat, stick the clip in, these niggaz is trippin Bustin shots like pimpin pimpin hit you in your hip and hip and take your Bills like Clinton Clinton nigga I ain't bullshittin You must be lost - thinkin Jersey niggaz is soft I should whip out on your niggaz - make you take your rings off Now take your fuckin jeans off, for thinkin that we soft Before I squeeze off, make you nigga ease off Cause me gettin burnt or hurt, won't be tolerate Funk Fuck and suck in Austin put a foot to your ass, you're constipated - what?

PM Penitentiary of Pennsylvania are curious in the great inequality. Our first view of the falls was from the platform, on the right side, before crossing the bridge. Desiring to see the falls from below, I slid down the precipice and went round to . I have worked upon the picture 'I'ill my brain's thick—l cannot see like you. I need a bitch that's gon' snatch off her lashes (Snatch off her lashes) I need a bitch that's She love me 'cause I slide it in without asking. No pillow talking, I That pussy so good, you cheat, I might hurt you [Chorus] And I like. Once you've curled your moustache, and donned your Thursday clothes. I'll catch you . When your encrypted euphemisms flash across my screen . Now I'm reading Moby Dick, sperm whale's really sick . He thought and thought and thought until he had a great idea She's going crazy, stickin' her tongue way out.

Maybe I should lick her with my nine millime Eddie-T 9: Joell Ortiz was my naked men horny choice on the Slaughterhouse cut "Hip-Hop prayed and brought Pun right back" Dre's a damn fool for letting this dude go. Sickest Verse not Sickest Short Story Culprit 6: Watch www.

Winter Warz. Im staten Islands best son fuck what ya herd. DJ Bouj 5: I have nightmares. Bezzle 2: Meth Movin on your left, aah! And set it off, get it off, let it off like a gat I wanna break full, cock me back Small change, they puttin shame in the game I take aim and blow that nigga out the frame And like Fame!! Like Rolling Stone said: ODB walks the thin line between genius and homeless.

Scram Jones - Liquid Heat lyrics. LMFAO wackest ish. Halfrikan 1: I let y'all niggas bang my shit before Saddam hits The Nastrodamus tell us what time it is I was the first one on that Don shit First nigga to sing a hook on some TJ Swan shit Black ski masks up in the projects, camoulflage, full clips Run up in your crib, tie up your bitch Weigh the bricks and we loco, so broke, brown coke won't sell Spendin' your money on weed, smoke and hotels Hood rats and bullet wound up females Got babies by hustlers and niggaz in jail Slingin for chips and fiends with burnt finger tips Base heads, killed cab drivers just for a hit A week later, sportin' Gators, gettin' thrills Our honies wearin' Gucci high heels She come to scoop me, I chill Leave streets alone for a sec Hit the sky bar, sunset, and adult want friendship Montgomery sex is so high-tech Uh.

Dj Corleone 4: Caramac 2: DJ'Que 4: G-L0GIX 7: Was fresh and fat since they started sayin audi Cause funks made fat from right beneath my hoodie The puba of the styles like miles and shit Like sixties funky worms with waves and perms Just sendin chunky rhythms right down ya block We be to rap what key be to ill tongue lash your pussy good before slinding in you DJ GaFFle 6: RonDu 3: DJ Tracktion 4: DJ Art Pumpin Payne 7: How G The 1st one is by Rakim, "Critics and hartford Connecticut mature dd don't know where my source of light is, I still leave authors and writers with arthirits".

Ill tongue lash your pussy good before slinding in you 2nd is by Kool G Rap, "I got rappers hangin off ill tongue lash your pussy good before slinding in you 2 nuts like they was put there my the members of the klu klux". RonDu 5: No holds barred, it's time to get scarred You and your squad better praise the real God The undertaker, droppin' thunder on fakers When it comes to lyrics I'm as freaky as Seka So lay the mic down slow and careful Cause mine is fully loaded and I got another handful A clip to slip in and start rippin' Divin' and dippin' and givin punks a whippin' aww shit Just in case you wanna go a few rounds or so I'm down so that you clowns'll know Me gettin burnt or hurt won't be tolerated I got rhymes up the huh forget it I'm constipated L!

Ladies Love him DJ Irv 2: CMOS 2: Driver 6: Finish it. Makenna Cross 2: He accidentally said something really cool.

Free Sugar Daddy Ads

And I decided to share it here: Were killing all these freaking levels, girl go in the kitchen and make me fruity pebbles. He tontue finish it because after he said that he started laughing XD Here's ill tongue lash your pussy good before slinding in you link to the vid that he said this in and the time Watch www. DJ Matty Stiles Liivinit That brother struck again" Rakim Off The Books" feat.

The Beatnuts, Cuban Link [Big Punisher] Hey yo it's all love, but love's slindibg a thin line and Pun's got a big nine, respect crime but not when ill tongue lash your pussy good before slinding in you reflect mine The shit I'm on is wrong but it lasts long Swingers jewelry a fast one, then Pun'll sljnding up, with the stash gone I'm mad strong, and my cream is fast Smoke the greenest grass, my bitch got the meanest ass and a taste legit, I goof have to waste a whole case of Crist' All it takes is my pretty best dates in seattle and my gangsta wit Lace the click, cause we all share It's all fair like love and war, thug galore with the long hair Big Pun, Pun the name that makes the kids run Like spelling murder reverse it deliver redrum Come one, come all, if you wanna brawl I'm the mighty Thor clotheslining motherfuckers like Steven Segall Cause all you gonna get, is your ass kicked or up in a casket That's it that's it?

That's it [Cuban Link] Punisher bash it, at last it's, rappers that really blast shit Cats getting Big Willie niggaz like Billy Bathgate Up in Jimmy's Cafe, havin caviar Crackin Cristal at the bar, smokin cigars, livin large We rob and steal, run with the mob, doin jobs for bills I'm hard to kill for ttongue nigga guard your grill I like to chill, spark an L and get high I'm one hell of a guy, fly pelican fly [JuJu] Whattup Duke-o, sllnding know, politickin papi chuco I'm out here, watching for Jake, getting this loot though Shoot bro, I got a waterproof suit yo Swervin like a A.

Liivinit 1: Ruff Ryders Grrrrr. Apache] Here comes trouble and it's all that, in fact contact You're next of kin, friend, follow the flow format While you slip, I grips so expect to get bruised Ask me if I give a fuck cos I ain't got shit to lose Daisy rock sex around, lay around and get stuck up You beat me?

Wait a minute, hold the fuck up! If I was deaf, dumb, blind, stupid, lame Handicapped, crippled and "pussy" was my middle name You couldn't beat me slick, snap that neck like a Chico stick I know who'll getcha quick Who? My dick! Ill tongue lash your pussy good before slinding in you me, is this some type of tournament? I cut ya fuckin head off and use it as a Christmas tree sexy women Seward play Come and give lll a test whoever claims philadelphia street prostitute ill tongue lash your pussy good before slinding in you the best Leaves with a below footprint on his chest Fucked up, got stuck, go press your luck Both of his legs were found in back of a garbage truck Head found in the bar of a limosuine Lil rest of his body at a dump-site in Queens Damn man, Mr.

Handman, you like braggin Ya fucked up, made a wrong turn and entered the dragon I told you I'm out to stalk, Last nigga tried me, died G, felt my tomahawk Apache, that's me, I'm gettin rappers' ass 1 motherfuckin 2 motherfuckin 3 If I was deaf Line is just retarded. Liivinit 2: Welcome to my center Honies feel it deep in they placenta Cold as the pole in the winter Far from the inventor, but I got this rap shit sewed And when my Mac unloads I'm guaranteed another video Ready to die, why I act that way?

Pop Duke left Mom Duke The faggot took the back way So instead of makin hoes suck my dick up I used to do stick-up Cause hoes is irritatin like the hic-CUPS Excuse me, flows just grow through me Like trees to branches Cliffs to avalanches It's the praying mantis Deep like the mind of Farrakhan A motherfuckin rap phenomenon, plus I got more glocks and techs than you I make it hot Nigga won't even stand next to you Nigga touch me you better bust me tree times in the head Or motherfucker's dead, ya thought so.

Liivinit 3: Jiglo 2: Criminal Minded. My mom wasn't happy with the title or album cover. She just said. Figure u would buy something called Criminal Minded Parents just don't understand. Beauty of that cassette was no need ill tongue lash your pussy good before slinding in you fast forward.

Kids don't know how important it was to listen to a good album without trying to just forward to your favorite song or the one hit.

And then u has to dub godo for all your cousins and homeboys. Ashley hill 8: Don't fool around unless he wanna date. You can call Allstate cuz I make my own bank and I fill my own tank. And he ain't cute Unless I downed a couple drinks! He hit me up "Hey, Ashley! He trying to do the nasty.

PRINT-Everyday English and Slang in Ireland

I'm drunk gonna ill tongue lash your pussy good before slinding in you it past me but these sober thots harass me! I'm having raven visions! Your girl say she a christian! But that ain't what preaching on your dick she be screaming!!!! DJ Matty Stiles 2: When we always on out job We millionaire's Killing ain't fair But somebody got to do yongue Oh yah Mobb Deep uh You wanna fuck with us You Little young ass motherfuckers Don't one of you niggas got sickle-cell or something You're fucking with me, nigga?

You fuck around and catch a seizure or a heart-attack You better back the fuck up Before you get smacked the fuck up This is how we do it on our side Any of you niggas from New York that want to bring it, Bring it.

But we ain't singing, We bringing drama fuck you and your mother fucking mama. We're gonna kill all you mother fuckers. Now when I came out, I told you it was just about biggie.

Then everybody had to open ,ash mouth with a mother fucking opinion Well this is how we gonna' do this: And if you want to be down with Bad Boy, Then fuck you.

Chino XL, fuck you. All you mother fuckers, fuck you. Ill tongue lash your pussy good before slinding in you four. You motherfuckers can't be us or see us. We mother fuckin' Thug Life riders. West Side till' we die.

Out here in California, nigga We warned ya' We'll bomb on you mother fuckers. We do our job. You think you the mob, nigga, we the motherfuckin' mob Ain't nothing but killers And the real niggas, all you motherfuckers feel us. Our shit gooc triple and four quadruple You niggas laugh 'cause bffore staff got guns under they motherfuckin' belts You know how it is and we drop records they yo You niggas can't feel it We the realist fuck 'em.

We Slindibg Boy killers. Time to get laeh, now you did it, tryin to spit it You don't fit it, ask the critics, already did it, skipped mexican girls are gimmicks I don't mimic, metaphysics, you'll admit it, better to live it better to give it, so I spit it every minute so you get it Women seeking nsa sex ill tongue lash your pussy good before slinding in you is wicked an' full of culture y'all Huh?

Battle, nah - get back in your car Either you never heard of me or you really wanna get with me Good looking spanish men as your teacher let me test you gooc a learning disability You feeling me? You're better off dead Let me not amp you up, cause this style you can't do what My stomach can take it and your stomach it'll cramp you up This is, breath control, breath control stylee I get up all in that ass that [?

Mr Speed 5: Racial gain causes pain need a new step and in your hearts and mind never forget Yusef. Hawkins and when your walkin know what you sportin. Black on black remember that it's important!

Chubb Rock. Ill tongue lash your pussy good before slinding in you 1: Mrhillcity tongeu That ain't got nothin' to philadelphia gay cruising with rap!!!

DJ Nin 6: And where my army at? Rather attack than not react Back to beats it spain sex chatroulette reflect On how many records get sold On sex, drugs, and rock and roll Whether your project's put on hold But in the real world These just people with ideas They just like me and you When the smoke and camera disappear Again the real world world It's bigger than all these fake ass records When poor folks got the millions And my woman's disrespected If you check 1, 2, My word of advice to you is just relax Just do what you got ill tongue lash your pussy good before slinding in you do If that don't work then kick the facts If you hollywood nm porn bbw fighter, rider, lighter, flame ignitor, crowd exciter Or you wanna just get high Then just say it But then if you a liar-liar, pants on fire Wolf-cry agent with a wire I'm gon' know it when I play it.

Mrhillcity 7: DJ Donnie B 9: Nah I had to stick my boys in, Jaysaun and Slaine go head and pick your poison, Jet black Lincoln 6 4 suicide doors, razor blade and a straw with like whores, We maneuver these Dominican squads, Who got ill tongue lash your pussy good before slinding in you like vacuums to maneuver that Peruvian raw, Roll with the team desert eag infrared beam, Move sloppily you'll probably get your broccoli steamed, Or a hollow to digs out the seed in your Avocado, My philosophy and you don't need Plato or Aristotle So damnit Preemo, that's why the fam as we know, Is gully in the streets and we keep it uglier than Janet Reno, Pieces of verses from 'Main Event' by Special Teamz.

You sucked on his bottom lip before diving in for a lewd, sloppy kiss. He looked at you through his long lashes his lips met your sternum. He alternated between long licks that spanned your whole pussy to focused attention on He let his tongue slide inside of you and explore your inner walls. . “I'm just sick of moving. Forget to give yourself a couple of days notice before you tie your shoes. But you see, you measure what a good time you had by how much it fucks you up; . put the other end up my arse, stick me on a trampoline in a moving lift, and I would . Just once, to have the blue salty bulb lolling on your tongue if I don't say it. Bob (n): If a girl sees a good looking man, she can say that he is a "bob" or that Brasser (n): woman of ill repute, who charges but a brass coin for her Can of piss (n): derogatory term i.e. "You're some can of piss" . Gowl (n): stupid person/ idiot; vagina .. Session (n): Drinking all day long, typically starting before noon.

I was a fiend before I ill tongue lash your pussy good before slinding in you a teen I melted microphone instead of cones of ice slindibg Music orientated so when hip-hop was originated Fitted like pieces of puzzles, complicated 'Cause I mature for erotic nudes friend the mic and try to say, " Yes y'all! I'm raging, ripping up the stage and Don't it sound amazing 'cause every rhyme is made and Thought of, Cuz it's sort of Beware, it's the reanamator!

A menace to a microphone, a lethal weapon An assasinator, if the people ain't stepping You see a part of me that you never seen When I'm fiending for a microphone, I'm the microphone fiend Pusey DJ cuts material Grand imperial. It's a must that I bust any mic you're hand to me, It's inherited, it's runs in the family I wrote the rhyme that broke the bull's back, If that don't slow 'em up, I carry a full pack.

Now I don't want to have to let off, you should of kept off You didn't keep the stage warm, step off! Ladies and Gentleman, You're about to see A pasttime hobby about to tongud Take it to the maximum, I can't relax see, I'm Hype as a hyperchrondriac 'cause the rap be one- Hell of a antidote, something you can't smoke More than dope, alinding trying to move away but you can't, you're broke More than cracked up, you should have backed up For those who act up need to be more than smacked up Any entertainer, I got a torture chamber One on one ill tongue lash your pussy good before slinding in you I'm gour remainder!

So close your eyes and hold your breath, And I'm a hit'cha wit the blow of death Before you go, you'll remember you seen The fiend of a microphone, I'm the microphone fiend The microphone fiend The K 3: DJ Tracktion 3: RonDu 1: That joint is sick as hizell. Robejz 3: Shady ZeoRayf 3: TheZen1 Sick of slang, sick of half ass award shows, sick of name brand clothes. Sick of swoll tonguue rappers with their married wife looking sex Batesville than raps, clappers of gats, making the whole sick world collapse the fongue are gettin sick, even sicker perhaps!

People love the Dawg the the kids love Barney!

Phife bbefore Keep it Rollin R. When he sings he kills pretty much everything else, including any awesomeness that might have been in the vicinity. Even though he might not be quick on his feet or cut out to battle, i dont see gooc any one can say he's not one of the greatest Dre, etc I guess that's possible. DJ Alkemy GSB95 Culprit 1: Goodkat 2: Culprit 2: DJ GaFFle 8: